راهبرد آمریکا تضعیف و براندازی جمهوری اسلامی ایران است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::سرهنگ محمد اکرمی نیا، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: راهبرد آمریکا، تضعیف نظام جمهوری اسلامی و براندازی آن است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، وی در جلسه آگاه سازی سیاسی با موضوع برجام یا برنامه جامع مشترک که در فرماندهی آماد و پشتیبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، عنوان کرد: آمریکا به عنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران، راهبردهایی را قبل و بعد از توافق دنبال می کند.

وی در ادامه سخنانش راجع به متن توافقنامه افزود: این متن دارای چند بُعد است که تداوم برنامه هسته ای ایران، ماشین های سانتریفیوژ، تحقیق و توسعه و پروتکل الحاقی و تحقیق و توسعه راکتور اراک از نمونه های آن است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: نخستین نکته مثبت این توافق پذیرش حق غنی سازی در ایران است که در دنیا فقط هشت کشور دارای این حق هستند و توانستیم حق خود را در غنی سازی بگیریم. دومین نکته تعداد ماشین های غنی سازی است و از سال 82 که مذاکره با اروپایی ها را داشتیم آنها اجازه نمی دادند حتی یک سانتریفیوژ در ایران باشد و جمهوری اسلامی ایران به حرف آنها توجهی نکرد و 19 هزار سانتریفیوژ به غنی سازی می پرداختند و در توافقنامه ملزم به داشتن 6100 دستگاه سانتریفیوژ شدیم و این نکته مثبت است.

اکرمی نیا افزود: سومین نکته تحقیق و توسعه است که یکی از دلایل طولانی شدن مذاکرات همین نکته بود که آمریکایی ها می گفتند سن دانشمندان شما کمتر از 30 سال است و روندی که جمهوری اسلامی در تحقیق و توسعه پیش گرفته در آینده برای آنها خطرناک است.

وی توضیح داد: آمریکایی ها می گویند که چرا جمهوری اسلامی با این همه منابع نفت و گاز به دنبال انرژی هسته ای است در حالیکه آمریکا با داشتن این همه منابع، دارای 104 نیروگاه هسته ای است و این حرف آنها عوام فریبانه است.

اکرمی نیا با بیان اینکه راهبرد آمریکا نخست تضعیف جمهوری اسلامی و بعد براندازی آن است، گفت: آنها سعی داشتند که مسئله هسته ای را به مسائل اقتصادی ربط دهند و با نفوذ در داخل کشور تفرقه ایجاد کنند. آنها معتقدند جمهوری اسلامی به قدرت منطقه تبدیل شده و باید جلوی آن گرفته شود که البته مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به خوبی جلوی آنها ایستادند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا